vineri, 10 aprilie 2009

Fericirea ce o numesc calvar...

Cum sa fiu fericita iubire cand nu esti alaturi de mine?
S-ar numi fericire ce o numesc calvar...
Cum sa fiu fericita cand nu imi zambesti?
As numi-o calvar...
De ce ma ignori?De ce nu imi stergi lacrimile si imi spui..:O sa treaca..
De ce? Pentru ca imi oferi o fericire ce o numesc calvar!Ma simt groaznic cand sufletul imi este singur fara tine...
Daca tu ma iubesti adevarat cum iti dedic eu toata dragostea din lumea,oferami acele clipe ce nimeni nu mi le-a oferit vreodata!Doar tu poti..
Tu esti singurul sufletel pentru care as face orice si nu as regreta niciodata!
Imi spui de atatea ori ca iti dedici timpul si dragostea doar pentru ca eu sa fiu fericita!Dar nu vad nimic..este Fericire ce o numesc calvar...As scrie 100 de carti despre tine ochii tai despre buzele tale!Chiar si despre nasul tau de care spui tu ca este mare !Pentru mine totul este perfect la tine , chiar si daca ai fi orb eu te-as iubi ,zambetul tau imi provoaca o stare de fericire!
TE ADOR,Te Iubesc,Si te voi Iubi pana cand dumnezeu imi va oferi ultima zi de viata,Si aceea ti-o dedic tie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu